Neco Novellas in samenwerking met Guus Westdorp.

Twee muzikanten, zang, gitaar, piano, met heel verschillende achtergronden.

Tijdens dit unieke concert brengen zij nummers ten gehore van Neco’s laatste album ‘Chasing Traces’, dat hij samen met Toon Vieijra in Zuiderwoude heeft opgenomen. Dit album gaat over de muzikale reis die Neco heeft doorgemaakt: van de geluiden in zijn geboorteland Mozambique naar zijn avonturen in Portugal en Nederland. Je hoort composities naar aanleiding van regendagen, vroege ochtendgeluiden of dansende mensen die thuis komen na een lange dag werk. Gedurende deze reis zullen de twee muzikanten (Neco zang en gitaar en Guus op piano) elkaar ontmoeten en uitdagen. Hoewel afkomstig uit heel verschillende achtergronden vinden deze twee podiumhelden elkaar in hun nieuwsgierigheid naar nieuwe geluiden en muziekstijlen. Het belooft een spetterend en onvergetelijk concert te worden.

Neco woont al een paar jaar in Waterland, nu in Uitdam, en is opgegroeid met muziek in Mozambique. Op zijn 21ste kreeg hij de mogelijkheid om te studeren in Portugal (klassieke gitaar) en in 2001 werd hij toegelaten tot het conservatorium in Rotterdam Codarts (klassieke zang/jazz/wereldmuziek). Neco heeft zes albums op zijn naam staan en heeft met talloze binnen- en buitenlandse muzikanten gespeeld. Momenteel werkt Neco samen met de band Haevn.

Guus Westdorp is pianist, zanger, arrangeur, componist en tekstschrijver. Guus is een grote naam in de nationale en internationale muziekwereld en heeft o.a. opgetreden met Olivia Stevens in Carnegy Hall (NYC), Liesbeth List, Berdien Stenberg, Toon Hermans en vele anderen. Solo treedt hij op met repertoire van Ramses Shaffy, die hij goed kende. Ook schreef hij het nummer ‘Blijf bij mij’ voor Paul de Leeuw & Ruth Jacott.

Het nummer ‘’Trading for the Night’ is te bekijken op youtube:

Datum:

Zondag 4 februari 16.00 uur

Locatie:

kerk Zuiderwoude, Zuiderwouder Dorpsstraat 1

Entree:

kaarten à € 12,50 (uitsluitend pinbetaling), tot 18 jaar gratis toegang

Reserveren: om van een plek verzekerd te zijn, stuur een e-mail aan
jeanne-reserveringen@catharinastichtingzuiderwoude.nl

Parkeren: bij de kerk van Zuiderwoude (adres: Zuiderwouder Dorpsstraat 1) is beperkte parkeerruimte. Parkeer eventueel op de Gouw of bij het Dorpshuis (Zuiderwouder Dorpsstraat 39).