Word ook vriend

De Catharina Stichting organiseert CULTUUR IN DE KERK, de culturele activiteiten in de kerk van Zuiderwoude. Met de concerten en de andere activiteiten maakt de stichting geen winst. Door de toegangsprijs laag te houden, willen we het voor iedereen mogelijk maken om van onze programmering te genieten. Dit is alleen mogelijk met aanvullende donaties van fondsen, sponsors en de vrienden.

U kunt ook vriend worden van CULTUUR IN DE KERK georganiseerd door de Catharina Stichting Zuiderwoude. Als vriend doneert u een bedrag naar eigen keuze. Daarnaast kunt u specifieke activiteiten sponsoren, bijvoorbeeld het nieuwjaarsconcert of het kinderconcert (IBAN: NL96 RABO 0121357937 t.n.v. Catharina Stichting Zuiderwoude).

Geïnteresseerd? Meld u dan nu aan als vriend.

Ja, ik meld me aan als vriend van CatharinaStichting