Pepijn de Wit gaat terug naar waar het allemaal begon – zijn stem, het lied, de Great American Songbook. Een middag vol prachtige melodieën & romantiek.

Met zijn vriend en pianist Jochem Braat speelt hij in duo-formatie breekbare, verfijnde liedjes in een dynamisch, akoestisch programma. Een sfeervol concert waarbij Sinatra, Nat King Cole, maar ook Pepijn’s nieuwe eigen liedjes van zijn EP “DO WHAT I DO” (2024) de revue passeren.

Pepijn betovert met zijn meeslepende stem zijn luisteraars. Hij mengt moeiteloos moderne flair met old-school charme en brengt als eigentijdse balladzanger zijn songteksten op een verrassend soepele manier. Hij neemt zo luisteraars mee in zijn muzikale universum waar eenvoud en elegantie samen komen, waar traditie en eigentijdse flair een boeiende dans met elkaar aangaan.

Pepijn de Wit  is een Nederlandse liedjeszanger (crooner) en songwriter, die op het punt staat op door te breken bij een groter publiek met een album opname en release in Japan in het vooruitzicht.

Pepijns jonge warme stem doet denken aan Frank Sinatra. Pepijn duikt als hij 14 jaar is, in de wereld van bigbands en jazz, om zijn stem te perfectioneren en kiest inmiddels zijn eigen muzikale weg. Ook geïnspireerd door J.J.Cale en Jimmy Van Heusen blaast hij eenvoudige melodieën graag nieuw leven in.

Te beluisteren op Pepijn de Wit

Pepijn de Wit – I Go Crazy (Live @ de Pletterij) (youtube.com)

Pepijn de Wit – Live Impressie @Zaal 100 (Full band) (youtube.com)

Bing Video’s

Datum:

Zondag 29 September 16.00 uur

Locatie:

kerk Zuiderwoude, Zuiderwouder Dorpsstraat 1

Entree:

kaarten à € 15,00 (uitsluitend pinbetaling), tot 18 jaar gratis toegang

Reserveren: om van een plek verzekerd te zijn, stuur een e-mail aan
jeanne-reserveringen@catharinastichtingzuiderwoude.nl

Parkeren: bij de kerk van Zuiderwoude (adres: Zuiderwouder Dorpsstraat 1) is beperkte parkeerruimte. Parkeer eventueel op de Gouw of bij het Dorpshuis (Zuiderwouder Dorpsstraat 39).