Zondag 13 december 11.30 uur, Kerk Zuiderwoude.

Na de kerkdienst van 10.00 uur

Otto Dethmers + Rick ZonneveldEen mooi, intiem optreden met door Otto zelfgeschreven liedjes over alledaagse onderwerpen als vaderschap, ziekte, verzamelwoede
en de liefde. Soms hilarisch, zoals de “Bakfietsbleus” en soms ontroerend als het gaat over samen oud worden in het prachtige “Hou van mij”. Hij wordt daarbij muzikaal ondersteund door het mooie spel van hoboïst Rik Sonneveld.

Otto (1962) was al eerder te gast in het kerkje van Zuiderwoude en treedt de laatste jaren steeds vaker op met zijn herkenbare stijl van zingen en spelen aan de piano, waarbij de inhoud minstens zo belangrijk is als de vorm. Rik (1965) startte zijn opleiding op het conservatorium en speelt tegenwoordig o.a. in het orkest Colla Voce. Otto en Rik werken beiden in het Anthonie van Leeuwenhoek ziekenhuis alwaar zij regelmatig na het werk repeteren. Het spel van Rik combineert prachtig met de melodische Nederlandstalige liedjes van Otto Dethmers.

Toegang gratis, de vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld.

Catharina Stichting Zuiderwoude geeft jonge en oude, maar getalenteerde, musici en andere kunstenaars een podium

E-mail:info@catharinastichtingzuiderwoude.nl; Website:  https://catharinastichtingzuiderwoude.nl