Op zondag 2 oktober opent de Catharinastichting Zuiderwoude het culturele seizoen 2016 -2017 met (evenals vorig jaar) spectaculaire concerten in kerk en dorpshuis. Ditmaal onder de titel “VAN WATERLANDSE BODEM ONTMOET NIEUWE BUREN” waarbij muziek en verhalen van en over vluchtelingen centraal staan.

MET:

Jan Wouter Oostenrijk ( gelauwerd gitarist en bandleider van Sharqi Blues) en Achim Heine ( drummer,percussionist en composer) net weer terug van drie weken muziek maken in China met zijn Twitching Eye Trio.

Shaza Hayek ( zang, ze heeft onlangs opgetreden op het Amsterdamse Grachtenfestival) en Mhamed Alissa (UD speler)  en als vijfde muzikant komt Lucas Dols uit Amsterdam erbij (contrabas en cello).

De band Sharqi Blues in een swingend optreden.

Atti Bahadori uit Iran spreekt over haar leven en haar dochter Nieloefaar, die in 2014 de VOICE KIDS gewonnen heeft, zingt een aantal liedjes.

Erin Bouwen (uit Zuiderwoude) van WE DO vertelt over de laatste stand van zaken

AANVANG  14.30 –  EINDE  18.30 uur Het wordt een geweldige middag met ook een hapje en een drankje.

KAARTVERKOOP: Kaarten voor slechts € 15  (voor beide concerten) en kinderen t/m 12 jaar gratis

Voorverkoop: reserveren bij jeanneklein@planet.nl (uw e-mails van tijdens het weekend worden doorgaans op maandag beantwoord).

Op de dag van het concert: Aan de kassa bij de kerk (vanaf 14:00) en het dorpshuis (15:45). Graag contant betalen.