Naar aanleiding van de meest recente informatie van de GGD over de ontwikkeling van het Coronavirus in onze regio hebben we in samenspraak met Charlotte Haesen en Philip Breidenbach besloten het geplande concert van zondag 8 maart te verplaatsen naar een andere zondag dit jaar. Wij houden u op de hoogte over wanneer dit zal zijn en hopen u dan te zien.

Charlotte Haesen en Philip Breidenbach spelen ‘Autour du monde’

Hoe bijzonder is het om grote artiesten te zien spelen in de intieme ambiance van een kleine kerk? Charlotte Haesen is zo’n grootheid, en op 8 maart zingt ze chansons in de kerk van Zuiderwoude. Met het programma ‘Autour du monde’ neemt ze u onder begeleiding van gitarist Philip Breidenbach mee op een reis door het Franse chanson. Daarbij vertolken ze klassiekers van grootheden als Piaf, Gainsbourg en Barbara en spelen ze bovendien eigen composities.

Het talent van Charlotte Haesen is allang niet meer onopgemerkt gebleven. Ze werd beloond met de EuJazz Award, ze won de publieksprijs bij het Concours de la Chanson Française en ze krijgt overal lovende recensies vanwege haar ingetogen en intieme manier van zingen. Het meest bekend is ze misschien nog wel door haar prachtige optreden bij Podium Witteman. Inmiddels speelt ze op festivals en podia over de hele wereld in diverse formaties.

In Zuiderwoude treedt Charlotte op met Philip Breidenbach, die net als zij geschoold is in de jazz-traditie. Hij speelt al van kinds af jazz en kent de zangeres van het Conservatorium van Maastricht. Inmiddels werkt hij als componist en producer van diverse artiesten. In hun chansons laten ze meer dan alleen een lied horen, ze brengen een verhaal over in woorden en muziek. Ook wie de Franse taal niet machtig wordt regelmatig tot kippenvel toe betoverd door de virtuositeit van dit duo.

Wanneer: zondagmiddag 8 maart 2020, 16:00 uur

Waar: kerk van Zuiderwoude.

Entree: € 10,00

Reserveren: tot en met 7 maart via jeanne-reserveringen@catharinastichtingzuiderwoude.nl. Toch verhinderd? Geen probleem, maar mail ons uw afzegging, dan weten wij op hoeveel bezoekers wij kunnen rekenen.

Parkeren: bij de kerk van Zuiderwoude (adres: Zuiderwouder Dorpsstraat 1) is beperkte parkeerruimte. Parkeer eventueel op de Gouw of bij het Dorpshuis (Zuiderwouder Dorpsstraat 32-A).