Gijs van Rhijn, Japke Hartog en Ronald Jonker spelen:

De wolf en de 7 geitjes

Op zondagmiddag 26 januari organiseert Cultuur in de kerk Zuiderwoude om 16:00 uur een kinderconcert met Gijs van Rhijn, Japke Hartog en Ronald Jonker. Na het succes van Peter en de wolf steken Gijs en zijn muziekvrienden dit keer het sprookje De wolf en de zeven geitjes van de gebroeders Grimm in een nieuw jasje. In deze vrolijke familievoorstelling gaat klassieke muziek van onder andere Beethoven en Debussy hand in hand met zelfgeschreven kinderliedjes. Leuk voor iedereen vanaf drie jaar.

Winnaar cabaretfestival

Gijs van Rhijn won in 2011 het Leids Cabaret Festival. De jury hing aan zijn lippen vanwege zijn sterke mimiek en dynamiek in zijn verhalen. Mede door zijn jarenlange ervaring in het onderwijs weet hij kinderen moeiteloos mee te krijgen naar de mooiste sprookjeswerelden. Japke Hartog is een veelzijdig en bevlogen zangeres en pianiste. Als muzikaal leidster is ze al lang betrokken bij projecten met kinderen en jongeren. Ronald Jonker is een gepassioneerd muzikant. Hij speelde in diverse bands en is basgitaarleraar voor groot en klein.

Wanneer: zondagmiddag 26 januari 2020, 16:00 uur

Waar: kerk van Zuiderwoude.

Entree: € 5,00 voor iedereen

Reserveren: tot en met 25 januari via jeanne-reserveringen@catharinastichtingzuiderwoude.nl.

Parkeren: bij de kerk van Zuiderwoude (adres: Zuiderwouder Dorpsstraat 1) is beperkte parkeerruimte. Parkeer eventueel op de Gouw of bij het Dorpshuis (Zuiderwouder Dorpsstraat 4).