Op weg naar een mooi cultureel nieuw jaar.

De Catharinastichting en al onze werkgroepleden wensen u als trouwe bezoeker graag fijne kerst en een gezond en inspirerend 2022.

Helaas hebben wij al lange tijd maar weinig concerten en andere activiteiten kunnen organiseren. Corona gooit voor u en voor ons behoorlijk wat roet in het eten.

Vorige week hebben we met pijn in het hart besloten om ook het traditionele concert op 1 januari niet te organiseren. We kunnen maximaal 40 bezoekers ontvangen met de op dit moment geldende maatregelen. Maar ook dan vinden wij dat onze kerk niet voldoende coronaproef is met slechts één deur voor in- en uitgaan en dus een lastige routing, met wél genoeg ademruimte maar geen speciaal ventilatiesysteem. Wij voelen ons verantwoordelijk voor onze bezoekers en durven het daarom nog niet aan.

Ondertussen werken we aan de programmering voor als het weer kan en mag. Daarnaast denken we nu na over activiteiten die wél uitgevoerd kunnen worden onder de huidige omstandigheden.

We kijken ernaar uit u allen weer te mogen verwelkomen in de kerk van Zuiderwoude.