Seizoensafsluiting van de CatharinaStichting

met de

Klezmajors

Heerlijke zigeuner- en jazzmuziek

De Klezmajors is een gelegenheidsbandje dat vrolijke zigeunermuziek maakt. De klarinettiste en de gitarist zijn Nederlandse tropenartsen uit Dar es Salaam. Muziek maken is hun passie. Ze hebben hun musicerende familieleden en vrienden opgetrommeld en komen dat laten horen.

De band speelt op een drijvend podium op het Kerk Ae. Iedereen wordt aangeraden om met een bootje te komen. Het bootje kun je aanleggen aan het podium, of je kunt voor anker gaan.

Geen boot? Geen nood. Je kunt de band ook zien vanaf het veldje bij de kerk. Neem in dat geval een kleed of een campingstoeltje mee.

Komt u van buiten Zuiderwoude en niet met de boot? Dan graag bij voorkeur met de fiets. De parkeergelegenheid in Zuiderwoude is beperkt. Op onze website staat een routebeschrijving.

De CatharinaStichting zorgt voor de muziek. U kunt zelf een picknickmand meenemen met eten, drinken en eetgerei.

Bij slecht weer gaat het feest niet door. Kijk voor actuele informatie op www.catharinastichtingzuiderwoude.nl.

Waar?        Op het Kerk Ae
Wanneer?  Vrijdagavond 23 juni
Hoe laat?   Van 18.00 tot 21.00 uur
Entree?      Vrije toegang
Voor wie?  Voor alle inwoners van Zuiderwoude en hun gasten. Maar ook voor passanten, voor inwoners van onze buurdorpen en voor alle contacten van de CatharinaStichting.

CatharinaStichting | Cultuur in en om Zuiderwoude
www.catharinastichtingzuiderwoude.nl

Sponsors
De CatharinaStichting kan haar werk alleen doen met hulp van sponsors en donateurs. De stichting wordt gesponsord door Rabobank Waterland en de Gemeente Waterland. Dit zomeravondconcert wordt daarnaast gesponsord door Landwater Eten en Drinken in Monnickendam.

Zelf donateur worden? Giften en schenkingen aan de stichting zijn aftrekbaar van de belasting. Zie voor meer informatie onze website.