Op 18 november bent u welkom bij het optreden van accordeon ensemble ASANEO, bestaande uit Annelies Rietvelt, Anneke de Lange, Marian van Vloten, Netty Hoogendoorn en Piet Verzijde.

Zij spelen verschillende werken van onder andere Piazzolla, Händel, Würthner, Fauré en Boll. Ook eigentijdse componisten worden niet vergeten, zoals bijvoorbeeld Laurens van Rooyen. Met dit unieke repertoire zorgt ASANEO voor een grote diversiteit en spannende verschillen tussen de gepresenteerde muziekstijlen… en natuurlijk voor veel luisterplezier!

Waar:                   Kerk van Zuiderwoude

Wanneer:           zondag 18 november 2018 | 11:30-12:30 | kerk open om 11:00

Dienst:                  ook van harte welkom bij de dienst

Entree:                vrijwillige bijdrage

Over ASANEO

De accordeonschool en het ensemble ASANEO worden op dit moment muzikaal geleid door Marian van Vloten en Piet Verzijde, twee accordeondocenten met vele jaren ervaring in het dirigeren op alle niveaus binnen accordeongroepen. Naast de vele arrangementen op maat, met name voor het instroomorkest, zorgen zij voor een breed repertoire zodat het accordeonspel niet versmalt tot muziek ‘voor bruiloften en partijen’. Er worden optredens gegeven in verschillende formaties.

www.asaneo.nl

www.catharinastichtingzuiderwoude.nl