Donderdag 1 januari 2015 om 16.00 uur, kerk van Zuiderwoude

Het traditionele nieuwjaarsconcert met als uitgangspunt: Bach op één instrument

Een toptalent van Waterlandse bodem

We zijn blij dat we Carla Leurs bereid hebben gevonden vioolpartita’s en sonates van J.S. Bach te spelen.

foto: Fotastique

Carla Leurs groeide op in Monnickendam en heeft les gehad van Coosje Wijzenbeek. Zij volgde opleidingen in het buitenland en is vele malen onderscheiden. Zij speelt op een instrument van het NMF (Nationaal Muziekinstrumenten Fonds).

Op dit moment is zij concertmeester van het Nederlands Symfonieorkest.

Er bestaat ook het Carla Leurs Concours, ingesteld door de Rotaryclub Purmerend in samenwerking met Muziekschool Waterland en bedoeld om jonge musici uit de regio Waterland te stimuleren hun talenten tot ontwikkeling te brengen.

De toegangsprijs voor dit concert is € 10.- (liefst met gepast geld betalen)

Kaarten kunt u t/m 30 dec. reserveren bij: Jeanne Klein jeanneklein@planet.nl  SVP onder vermelding van naam en volledig adres. U krijgt van ons een bevestigingsmail.

sfeerbeeld van het Nieuwjaarsconcert van 1-1-2014. Mick Stirling met de cello suites van Bach

[envira-gallery id=”1139″]